"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori A

>> Monday, November 9, 2009



Salam semua, sekarang masih lagi dalam mood contest-mengcontest..memang best giler la..walaupun belum tentu nak menang tapi belum cuba belum tahukan..untung sabut timbul kalu rugi tenggelam...suka hati jer he..he..

Ok lah "Seindah Butterfly" Giveaway Kategori A ...di anjurkan oleh Mama Kak Ecah yang duduk nun jauh kat sana tu...ohhh nak balik Malaysia ekkk...hujan emas negara orang, hujan batu kat negara sendiri..mana best ekk..

Rupa-rupanya ada dua kategori lagi..A & B..ingat nak try dua-dua la...leh ekk, nasib baik sampai B je cuba bayangkan kalu sampai Z..he..he..he..melalut pulak..

Baiklah untuk giveaway kali ini saya uploadkan satu gambar yang saya suka bila melihatnya...bukan perasan cantik tapi lihat cara jurugambar yang mengambilnya mengikut kreabaliti dan kreativitinya...memang jadi cantik gambar tu...(jurugmbr perempuan tu)

Align Center
Entry..

Jodoh dan pertemuan adalah semuanya anugerah Tuhan...begitu jua dengan saya..Saya berkenalan dengan suami melalui ibu mertua..beliau yang banyak mengaturkan bibit-bibit pertemuan, perkenalan dan perhubungan antara kami...(senang cerita cam nie lah..ibu mertua banyak mempromosikan anaknya untuk saya). Walaupun pada mulanya sukar untuk saya menerimanya dalam masa terdekat tetapi Tuhan telah menentukan segalanya.

Saya cuba mengambil masa agak panjang untuk saling mengenali supaya dapat menimbulkan keserasian antara kami dan akhirnya kami mengikat tali pertunangan. Sepanjang tali pertunangan kami , allahmdulilah kami dapat menyesuaikan diri antara satu sama lain dan akhirnya kami sah menjadi pasangan suami isteri.

Semoga perkahwinan ini akan berkekalan sehingga akhirnya..Tuhan kau tabahkan hati ini untuk mengharungi badai-badai kehidupan. Mogo-moga kemanisan kebahagian berkekalan...Amin

Untuk pilihan hadiah...kot2 la menang kan, saya telah menerjah blog Pn Eila dan semua shawl cantik-cantik belaka tapi shawl yang mula saya berkenan semuanya sold out..tengok punya tengok ada gak la yang teruja di hati....

Antaranya pilhan saya :


Kepada sesiapa yang ingan menyertai giveaway nie sila layari blog MaMa KaK EcAH ya...

1 comments:

Irma Omar November 10, 2009 at 2:02 AM  

salam shida,
tengkiu n gudlak yeh ;)

p/s: i nk ujan mas dulu, kutip byk2 nnt balik negare sendiri bley beli payung tok hujan batu hikhikhik

~iRMa~

Damia Maisarah

Damia Maisarah

DaMiA MaIsArAh

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ikatan Perkahwinan

Ikatan Perkahwinan
08.04.2006

Penyeri Perkahwinan

Penyeri Perkahwinan

My Family

My Family
Love U All

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP