Giveaway Beautiful Napkin

>> Friday, December 4, 2009



Join Giveaway Beautiful Napkin anjuran Raznacreation

Saya mengunjungi blog Raznacreation shop untuk melihat item untuk di jadikan hadiah kepada kakak sempena kelahiran anak sulongnya tidak lama lagi...rupa-rupa ada Giveaway Beautiful Napkin yang sedang berlangsung..mungkin kalau ada rezeki hadiah cabutan bertuah tersebut bolehlah diberikan kepadanya...lagipun hadiah adalah pilihan kita so saya memilih antara pilihan napkin berwarna purple yang sememangnya colur kegemaran kakak...wahhhhhhhhh rambang mata di buatnya...cantik-cantik berlaka...pelbagai pilihan...bagusla untuk kita kalau sebagai pembeli nak buat pilihan...

Nie dia 10 pilihan hati saya : M222, M028, M201, M106, M162, M114, M152, M191, M175, M091.....

Insyallah kalau ada rezeki saya, hadiah nie kan saya berikan pada kakak nanti ekkk..doa-doakan lah ada rezeki cabutan nanti...

1 comments:

v December 5, 2009 at 1:56 AM  

Good luck!
Errr ... apa kata join kontes Berani Hidup Untuk Gagal. RM5 sudah pasti. Mungkin banyak $$$$ lagi menanti ... Jom!

Precious

Damia Maisarah

Damia Maisarah

DaMiA MaIsArAh

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ikatan Perkahwinan

Ikatan Perkahwinan
08.04.2006

Penyeri Perkahwinan

Penyeri Perkahwinan

My Family

My Family
Love U All

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP