Jom Buat Dialog Lucu.

>> Friday, January 22, 2010



Salam semua..contest kali nie anjuran Kak PaH dari Tadika Aulad @ Auladjannah.
Wah..wah..wah hadiahnya lumayan gitu..so saya pun nak mencuba...caranya lihat gambar yang dijadikan bahan peraduan. Karang satu dialog berpandukan gambar. Dialog mestilah di antara boy 1, boy 2 dan boy 3.




Ini dialog ciptaan saya


Boy 1 : Adam..engkau perasan tak siapa orang tu ? Bawa kamera bebagai..isk macam kenal tapi di mana ekkk

Boy 2 : Lor..itupun engkau tak perasan ker? Cikgu PaH lah !!...tapi bukan KaK PaH yang nyanyi-nyanyi dalam tv tu..eh Cikgu PaH tengah snap sana sini ler..control control...

Boy 3 : Engkau orang nie memang slow lah!! tengok saya nie siap pose lagi...kot kot karang Cikgu PaH snap gambar saya so senyum-senyum.... harap-harap leh le interframe kat blog Aulad Jannah nanti.

he he he...harap maaf ekkk ..saya tumpang menglomurkan lagi KaK PaH nie..

Sesiapa yang nak join sekali contest nie leh terjah blog KaK PaH nanti..

1 comments:

ibundo January 23, 2010 at 1:20 AM  

salam rosidah, kakpah datang meround. wokay.. skrang no komen hehe..

Damia Maisarah

Damia Maisarah

DaMiA MaIsArAh

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ikatan Perkahwinan

Ikatan Perkahwinan
08.04.2006

Penyeri Perkahwinan

Penyeri Perkahwinan

My Family

My Family
Love U All

  © Blog Design by Simply Fabulous Blogger Templates

Back to TOP